Zijn er ook minder succesvolle "even Apeldoorn bellen" reclames geweest?

Persoonlijke vind ik die voor Koninginnedag weer erg geslaagd, maar zijn er ook camagnes geweest die moesten stoppen wegens klachten, of omdat mensen hem niet grappig vonden ofzo..?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Televisie
1.6K

Het beste antwoord

Er was er 1 van een trucker die steeds verkeer tegen kwam dat de bocht doorkwam op de verkeerde helft.
Steeds schrok hij zich rot en kon een aanrijding net voorkomen.

Aan het eind zie je de camera stilstaan en de truck langsrijden naast het restaurant achter de truck staat een rode telefooncel

Vedrer niks.

is 1 keer op TV geweest. veel mensen snapte hem niet
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Die met het Monster van Lochness als je het mij vraagt...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Persoonlijk vond ik ze allemaal leuk.. ;)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
In 1986 startte Centraal Beheer Achmea de bekende reclamecampagne 'Even Apeldoorn bellen'. De bedoeling van de campagne was het imago van Centraal Beheer Achmea als een open, sympathieke en betrouwbare verzekeraar te versterken.

'Even Apeldoorn bellen' is nog altijd een groot succes. De commercials, die absurde 'schadegevallen' laten zien, zijn nationaal en internationaal bekroond. Omdat Centraal Beheer Achmea veel meer biedt dan alleen schadeverzekeringen, zijn sinds enkele jaren ook commercials te zien die bijvoorbeeld inspelen op pensioenverzekeringen.

In de bron kun je álle reclame's van Centraal Beheer Achmea nogmaals zien.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik vind de huidige, die van het monster van Loch Ness, niet leuk.
En ook die voor koninginnedag vind ik niet super.

Die van vlak voor het huwelijk van Max & WimLex (die met de bruidstaart en de overstekende eendjes) vond ik dan wel weer erg leuk.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik vind die van met de koningin niet zo goed, k moest het een paar keer kijken voordat ik 'm snapte
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
zegt misschien meer over jou? ;-)
Die van koninginnedag is gewoon gebruikt van vorig jaar.

Welke ik persoonlijk minder geslaagd vind is van een soort ruimteschip dat uiteindelijk een soort vlieg blijkt te zijn.

Maar de meeste zijn geniaal!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Op youtube heeft Achmea een heel kanaal met allerlei 'Even Apeldoorn Bellen' reclames. Daar kun je ze allemaal terug zien en zelf een oordeel vellen.