Hoe moet ik deze app op mijn tablet downloaden?

Hoi,

Mijn dochter wil graaag dat ik de disney app : where's my water download op mijn tablet. Ik heb hem gevonden met android en probeer hem nou de downloaden maar nu kom ik bij het probleem dat ik dit via google play moet doen en ik heb een google accoutn (hem me ook al aangemeld).

En nu staat er: U heeft de app google play store app (het witte app-pictogram met de boodschappentas) niet geopend op uw apparaat met dit e-mailaccount.

Wat moet ik nu doen zodat ik de app wel kan downloaden?

Alvast heel erg bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ben je met hetzelfde Gmail account op Google Play ingelogd als op je tablet?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sorry ik weet niet wat u bedoeld.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee. Dat heb ik er niet staan.

Antwoorden (1)

Ik zal, om het te verduidelijken, bij het begin beginnen:

Op uw tablet staat het besturingssysteem 'Android.' Dit systeem is van Google. Google moet alle apparaten die gebruik (willen) maken van de Play Store eerst 'goedkeuren.'

Uw tablet is waarschijnlijk een zogenaamde 'budget tablet.' Deze tablets mogen wel gebruik maken van Android, maar zijn niet 'goedgekeurd' door Google, waardoor u geen gebruik kunt maken van de Play Store.

Samenvattend: doordat de Play Store niet op uw apparaat staat, kunt u geen gebruik maken van de applicaties die hier worden aangeboden. U kunt de Play Store níet apart installeren.